מעוניינים בסביבת עבודה משודרגת ומעוצבת? במאמר זה נשטח בפניכם את כל שצריך לדעת אודות הליכי שיפוץ משרדים משלב התכנון ועד מעמד מסירת המפתח.
שיפוץ משרדים הינו תהליך המאגד פעולות מקצועיות שונות ומיועד לכל אחד המעוניין לבצע אי-אילו שינויים, התאמות ושדרוגים בסביבת העבודה המשרדית. בנוסף, ההחלטה על השכרת שירותי קבלן שיפוצים מקצועי לשיפוץ המשרד תתקבל בקרב כל אלו המעוניינים לעצב את סביבת המשרד באופן כזה שיותאם לצרכי המיתוג והמיצוב של המשרד ברמה העסקית. כך או אחרת, הליכי שיפוץ משרד חשוב שיעשו באמצעות קבלן שיפוצים מנוסה המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ כללי ובעל ניסיון רב בתחום.
כיצד לבחור קבלן שיפוצים למשרד?
קבלני שיפוץ מומלצים לצורך ביצוע עבודות שיפוץ לסביבת המשרד, הם ברוב המקרים קבלני שיפוץ מנוסים, ולכן, אחד מהפרמטרים המרכזיים לבחירת קבלן שיפוצים למשרד, הוא נושא הניסיון המקצועי העומד לרשות הקבלן והיקף עבודות השיפוץ אותן הוא ביצע במהלך השנים האחרונות. כמו כן, חשוב ומומלץ להיוועץ עם לקוחותיו העסקיים של הקבלן ואף לבקר פיזית במשרדים אותם הוא שיפץ וזאת על מנת להתרשם מיכולותיו המקצועיות והביצועיות כאחד. בנוסף, יש לבדוק האם הקבלן בו בחרתם מתכוון לחתום מולכם על הסכם שיפוץ, ובמידה ולא, ההמלצה היא לוותר על שירותיו מראש. טיפ חשוב נוסף לבחירת קבלן שיפוצים מומלץ הוא לבחור אך ורק בקבלן רשום.
מה חשוב לדעת על הסכם שיפוץ?
הסכם שיפוץ הוא למעשה הסכם התקשורת בין הקבלן לביניכם, כאשר הסכם עם קבלן שיפוצים חייב לכלול בתוכו את כל ההיבטים המקצועיים הקשורים לעבודות השיפוץ הנחוצות לכם בסביבת המשרד, לרבות, נושאים אשר סוכמו ביניכם בעל פה במסגרת פגישות העבודה המקדימות לעריכת ההסכם. כמו כן, ההסכם חייב לכלול את עלויות השיפוץ בחלוקה לפי עלויות עבודה ועלויות חומרי גלם ואת לוח הזמנים המדויק לביצוע עבודות השיפוץ, לרבות, סעיף אי עמידה בזמני השיפוץ במסגרתו הקבלן יהיה מחויב בתשלום כספי כלפיכם בגין כל יום חריגה מהמועד האחרון עליו הוא מתחייב להשלמת עבודות השיפוץ.
שיפוץ משרד – עלויות
עלות שיפוץ משרד, בדומה לעלות שיפוץ דירה, נקבעת בין היתר בהתאם להיקף עבודות השיפוץ הנחוצות לכם וגודל השטח העומד לרשותכם, כאשר עלות ממוצעת לשיפוץ משרד נעה בין 1,500 ל- 6,500 ₪ למ"ר. יש באפשרותכם להסתייע בשירותי מחשבון שיפוץ אשר יאפשר לכם לקבל אינדיקציה בנוגע להערכה כללית של עלויות השיפוץ. בכל מקרה, מומלץ לגייס בין 2-3 הצעות מחיר מקבלני שיפוץ שונים, כאשר חשוב לקחת בחשבון שבחלק גדול מהמקרים קיימת חריגה בין הסכום הכספי המוערך לביצוע עבודות השיפוץ לבין הסכום הסופי, כאשר החריגה נעה בממוצע בין 3 ל-7 אחוזים מעלות השיפוץ. באם אינכם מעוניינים לבזבז זמן יקר ואנרגיות מיותרות על השוואה בין קבלני שיפוץ במרכז או קבלנים בכל איזור אחר בו אתם ממוקמים, תוכלו לפנות אל חברה המאגדת את כל שירותי השיפוץ תחת קורת גג אחת ומבטיחה ללקוחותיה את אותו שיפוץ מקצועי בהם הם מעוניינים, כמו למשל חברת טופ פרוג'קט.
מרכיבי השיפוץ
מרכיבי השיפוץ הנכללים במסגרת שיפוץ משרדים, נקבעים בהתאם לצרכי העבודה היומיומית הנחוצה לכם בסביבת המשרד, לרבות, אופן חלוקת החלל, תכנון מערכות התקשורת בסביבת המשרד וכדומה. ברוב המקרים, שיפוץ משרדים אינו כולל בתוכו שינויים בתשתיות החשמל והאינסטלציה, למעט מקרים חריגים, ולכן, מרכיבי השיפוץ כוללים בעיקר שינויים בפנים החלל, וזאת באמצעות עבודות גבס ואקוסטיקה, עבודות צבע וסיוד, עבודות ריצוף וכדומה. חשוב לציין שבכל אותם מקרים בהם נחוץ שינוי תכנוני של חזית המבנה כגון: פתיחת חלון, סגירת מרפסת או תוספת בנייה, קיים הכרח בהוצאת היתר בנייה באמצעות בעל הנכס.
לקבלת הצעת מחיר מהמומחים של חברת השיפוצים טופ פרוג'קט
ללא עלות או התחייבות חייגו כעת: 050-3313342