שיפוץ חנות עם המומחים בתחום!
בעלי עסקים מנוסים יודעים עד כמה חשוב העיצוב הפנימי של החלל. לעתים קרובות, אנשים נכנסים לחנויות לפי הנראות שלהן, ורק אז שמים לב למחירים ולמגוון המוצג. חשוב שחלל המסחר יהיה נקי, מואר ונעים. גם המיקום שלו חשוב. אבל זה לא הכל. ההצלחה לכל שטח קמעונאי תוסיף עיצוב פנים בלעדי. אולי יש אנשים שחושבים שזה לא באמת משנה. במציאות, הייחודיות זה מה שהופך את המקום לאטרקטיבי עבור הרוכשים.
עיצוב מסוגנן ומודרני של החנות יעשה רושם חיובי על הקונים. הם יהיו מוכנים לשלם כמה שתבקשו וירצו לחזור שוב ושוב. כי אנשים בסופו של דבר קונים עם העניים ולא עם המוח. אין ספק שהמראה החיצוני והפנימי של החנות לאחר שיפוצים איכותיים יהיה לטעמם.
לכן, כאשר מתכננים שיפוץ בחנות, צריך להתחיל עם פיתוח של הפרויקט. כדאי להפקיד את המשימה הזו בידי אנשי מקצוע. ישנם מעצבים רבים בשוק הראויים למשימה הזאת. רק כאשר בוחרים מבצע ראוי, צריך לזכור שהוא חייב להיות בעל מוניטין וידע רחב.
בבית שלנו, אנו קובעים בסופו של דבר עם מה נוח ונעים לנו לחיות. עם זאת, כשמדובר בעסק, הדברים נעשים מורכבים יותר. מדי יום ביומו, מגיעים לחנות שלנו לקוחות רבים. לנראות של המרחב העסקי ישנה משמעות רבה לאופן בו הלקוחות יתנהגו בו. אווירה לא נעימה, תשתיות לקויות ונראות שאינה מזמינה ומושכת, עלולות לעשות את כל ההבדל בין רכישות תכופות ולקוחות חוזרים ובין חנות שוממה ומדכאת שאיש אינו מתקרב אליה. לכן, חשוב לזהות מתי הגיע הזמן לשפץ חנות ולבצע את ההשקעה. אם תבוצע עבודה טובה ומקצועית. התוצאות שנרוויח מהן יהיו שוות את כל המאמצים והעלויות. מתי מומלץ לשפץ? מה חשוב לדעת? כיצד בוחרים את בעלי מקצוע המתאימים? כאן ניתן ללמוד אודות כל הנקודות החשובות.
איך נדע שהגיע הזמן לבצע שיפוץ חנות?
בתוך כל העבודה השוטפת וריבוי המשימות, אנו רוב הזמן נמצאים בריצה. לפעמים קשה לעצור ולהבין שהגיע הזמן לשיפוץ החנות. ישנן כמה נקודות, אמנם, בהן שווה לעצור, לחפש קבלן ולקבל הצעת מחיר לשיפוץ.
מיתוג עדכני
קהל הצרכנים בימינו הוא בררן מאוד. האפשרויות הרבות הקיימות כיום בפלטפורמות הסחר המקוון יוצרות תחרות קשה לבעלי עסקים המחזיקים בחנויות פיזיות. הרבה מתרחש בדיגיטל וכדי להצליח לשבות את תשומת הלב של קהלי היעד שלך, חשוב למתג את החנות באופן מקיף. לוגו מקורי ושלט מושך כבר לא יספיקו. כיום, חנויות רבות מבצעות שיפוצים מקיפים שיתאימו את כל האסתטיקה למותג. על הדרך, זהו הזמן ליצור נראות מודרנית ונעימה יותר, להכניס יותר אור לחנות ולהשרות בה אווירה מזמינה.
לפתוח אפשרויות חדשות
העסק בצמיחה? נהדר! כדי לשמר את ההצלחה הזו, חשוב שנמנף אותה. הרחבת שטח העסק, הכנסה של פתרונות אחסון נוספים ושיפור הנראות של החנות, יאפשרו לקהל נוסף להגיע לחנות וימשוך צרכנים נוספים.
גם בתחילת הדרך
במידה ורכשת חנות מבעל עסק קודם, סביר להניח שמדובר במבנה ישן למדי. פעמים רבות, נגלה שהתשתיות במצב ירוד, שהמקום חשוך ומדכא ושהנראות הכללית כבר מיושנת. כדי להתחיל את העסק ברגל ימין, אין כמו שיפוץ חנות נרחב כדי לומר ללקוחות שלך שבאת לחדש להם.
בחירה בקבלן המתאים לשיפוץ חנות
קבלני שיפוצים מורשים בעלי ניסיון רב בשיפוץ חנויות, ידעו לראות את התמונה השלמה. הם יוכלו לסייע לך לכסות שטחים עיוורים שכלל לא עלו על דעתך. פעמים רבות מיקום לא נכון של נקודות החשמל והתקשורת, עשויים להציב אתגרים רבים בהתנהלות השוטפת של החנות. תאורה לא נכונה, מיקום לא נכון של הפתחים ואפילו צבע שאינו תואם את אווירת החנות עשויים לעשות את כל ההבדל. לכן, בבואנו לקבל הצעת מחיר לשיפוץ, חשוב שנבחן באופן מעמיק את ניסיון איש המקצוע שלנו ונבקש לראות עבודות קודמות. בחירה בחברת השיפוצים המתאימה והמקצועית ביותר, תאפשר לנו להכניס אל העסק רוחות של חידוש.
אז מה עם המחיר?
עלות שיפוץ חנויות נקבעת ומושפעת מפרמטרים שונים כגון: גודל החנות, נגישות, מורכבות העבודה וחומרים המשמשים.
לא פחות חשוב גם עיצוב ורמת גימור הנדרשת. בכל מקרה אפשר להגדיר תקציב מראש ולעמוד במסגרתו. אף מחיר השיפוץ כאשר מדובר על שיפוץ קומפלט בדרך כלל מסתכם ב 1500 ש"ח למ"ר. אם מדובר על פרוייקט מורכב יותר בעיצוב מיוחד ולא שיפוץ סטנדרטי, אז מחיר השיפוץ יכול להגיע ל 2500 ש"ח למ"ר ואף יותר.
כל מה שרציתם לדעת על שיפוץ חנויות והעלויות
יש קשר ישיר בין המראה האסתטי של חנות, לבין הצלחתה של החנות במכירות ללא כל צל של ספק. המשוואה תמיד הייתה פשוטה למדי – כאשר החנות נראית משופצת וחדשה יותר – כך גם הסיכויים של אותה החנות להצליח הם סיכויים גבוהים יותר. בסופו של דבר – שיפוץ חנויות הוא תחום חשוב מאוד, ולא מעט בעלי עסקים זקוקים לשיפוץ של החנות שלהם. בשורות הקרובות, ריכזנו לכם מידע נוסף ורלוונטי על מחיר שיפוץ חנות.
אך אפשר לדעת שהגיע הזמן לשפץ את החנות שלנו?
אנחנו פוגשים לא מעט בעלי עסקים שתוהים ומתלבטים האם עליהם לבצע שיפוץ כללי של החנות שלהם. אין דרך אחת לדעת בצורה מפורשת שהחנות שלכם זקוקה לשיפוץ, אך באופן כללי, מומלץ ושווה ממש לשים לב לדברים הבאים, אשר עשויים להצביע על כך שהחנות שלכם צריכה שיפוץ:
- צבע מתקלף בקירות
- ריצפה שבורה או סדוקה
- ריח חזק של עובש וטחב בחנות
- קירות החנות סדוקים
מה היא הדרך הטובה ביותר לגשת לשיפוץ החנות שלנו?
למעשה, הדגש החשוב ביותר לקראת שיפוץ החנות, הוא להשתמש בבעל מקצוע. לרוב מדובר על קבל שיפוצים, אשר יסייע לכם בתהליך כולו – החל מהבנה של "מה משפצים" והחל בביצוע פיזי של השיפוצים. תזכרו – החנות שלכם צריכה למשוך לקוחות, ורק אם תשקיעו בצורה אמיתית בשיפוץ החנות, תצליחו לעמיד חנות אטרקטיבית שמושכת את עין הלקוח.
אילו עבודות בדרך כלל מבצעים כאשר מעוניינים לשפץ חנות
בין אם מדובר בחנות שכבר קיימת ויש לה את קהל הלקוחות שלה, ובין אם מדובר בחנות חדשה לגמרי, עסק חדש, יש כמה סוגי עבודות נפוצות שנהוג לבצע. עבודות צבע וטיח, עבודות הכוללות חידוש ושיקום של מערכת האיטום למניעת בעיות רטיבות, עיצוב מחדש של המקום, החלפה של הריצוף או הפרקט, חיפוש אחר פתרונות אחסון ודקורציה מתאימים, חלונות וראווה, שבירה של הקירות וחלוקה מחודשת של קירות גבס, פתרונות תאורה, תיקון או החלפה של צנרת ואינסטלציה, התקנה של מזגן, מצלמות, מערכת סאונד – אלו ועוד הם חלק בלתי נפרד מתהליך שיפוץ של חנות. כדי שתוכלו לשפץ את החנות כמו שאתם רוצים, כדאי לתכנן אותה כמו שצריך וכמובן להיעזר בבעלי מקצוע מתאימים לתהליך.
כמה עשוי לעלות לי לשפץ את החנות שלי?
שאלה זו היא שאלה נפוצה מאוד בקרב בעלי עסקים המעוניינים לשפץ את החנות שלהם. ככלל, חשוב להבין שהמחיר משתנה ונקבע בהתאם לסוג השיפוץ, סוג העבודות, מורכבות ומשך העבודה, וכיוצא בזאת.
מחירון שיפוץ חנות
| רמת סטנדרט | סטנדרט פלוס | רמת יוקרה |
שיפוץ קומפלט עד 50 מ“ר | 50,000 – 60,000 ש“ח | 75,000 – 90,000 ש“ח | 100,000 – 125,000 ש“ח |
שיפוץ קומפלט עד 80 מ“ר | 80,000 – 96,000 ש“ח | 120,000 – 144,000 ש“ח | 160,000 – 200,000 ש“ח |
שיפוץ קומפלט עד 120 מ“ר | 120,000 – 144,000 ש“ח | 180,000 – 216,000 ש“ח | 240,000 – 300,000 ש“ח |
שיפוץ קומפלט עד 200 מ“ר | 200,000 – 240,000 ש“ח | 300,000 – 360,000 ש“ח | 400,000 – 500,000 ש“ח |
אחד הדברים הכי חשובים בשיפוץ חנויות, הוא לתכנן את התהליך בקפידה רבה על כל שלביו. לקחת את אנשי המקצוע הטובים ביותר ולעמוד מול תקציב מסודר.